BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 9 July 2011

ari-ari yang berlalu ntah knape aku merasakan semakin kosong..otak aku jadi bercelaru..kosong.. owg yang paling aku sayang..da tinggalkn aku..aku redha..mungkin kami tak ade jodoh...perjalanan hidup aku dan dia masih jauh untuk ditempuhi...masih banyak yang perlu kami kejarkan..cinta jatuh ditenpat ke 3 dalam hidup aku.biarpun kekadang aku rase rndu teramat..tp aku biarkn semua perasaan aku..ta guna kalau dikenang..cukuplah sekali aku rasa terluka..susah untuk menerima dan memberi peluang kedua..ape yang berlaku selama ini pada aku akan aku jadkan pengajaran..nasihat dari sahabat2 rapat aku tidak akn aku lupakan...orang yang selalu bagi aku semangat biarpun kekadang ayat die tu menyakitkan hati aku..kkdg ble die bg nasihat kat aku..aku rase macam die ta penah faham perasaan aku...tapi..bile dipikirkan balik...die cuma ta na aku terluka...die ta na aku jatuh disebabkan *cinta monyet* nieh...die ta na hal remeh temeh nih menjejaskan pelajarn aku dan boleh merosakkan masa depan aku yang masih jauh untuk aku tempuhi..haha..kkdg die baek giler nan aku..kkdg die dingin..pape un..die antara orang yang aku respect n aku sayang...AZROL HAFIF BIN ZULKAIRIE , NURUL NAZHATUL SHIMA owg yang pling aku syg...walaupun kkdg kmi slalu brmsam mke..ske tacink2..tp...u all the best~!!! aku harap sangat..ONE DAY~~ aku dapat jumpa dua insan yang begitu banyak bantu aku bangkit dari kekecewaan...mak aii...ayt ta bole blah... ihihihi xD .insan yang aku ta kn lupa buat selamanya.. DZUL AZRI BIN ZULKARNAIN . . i see u in court ~!! hahaha.. .insan yang selalu buat mata aku jadi kering...pape un ko da buat kat aku...aku lgsung ta bole benci kau..semakin aku cuba untuk benci..semakin rasa sayang aku kat kau bertambah..mmg kau pakai minyak pengasih ape...hehe..pape un..sekarang..aku dalam proses pemulihan untuk lupakan kau..doakan aku berjaya yer..hidup ini umpama roda..kekadang kat atas..kekadang kat bawah... :D..doakan aku berjaya dalam SPM

0 comments: